Shop Forum More Submit  Join Login

Happy Valentines! + life updates

Wed Feb 14, 2018, 10:41 PM




she tried by FenoriHappy Valentines~ by Fenori

a bit late but happy valentines guys!! hope you had a nice day and can get some cheap chocos now :"D have this quick very romantic Adelaide AHAHA brings back the Ezek from last year too cuz it was a pinnacle of my career tbh,

so i started my new job at this biotech company on Monday and its pretty uneventful so far, mostly signing hundreds of procedures right now cuz manufacturing regulations and all //D but the work looks like it wont be too bad and everyones really nice tbh~ only annoying thing is that my commute is 1.5 hours going one way so I really should start managing my time again and waking up early aaaa OTL

but oH MAn, im shook-- i didnt realize until later but i work a few blocks away from frekin Pixar Studios so all i can think about is how the Incredibles is being worked on not so far away LOL... sadly i checked and it's closed to the general public so r i p tour dreams BAHAHA

along with still playing Persona 5 where i'm about to head into a ship I'm also currently participating in 3 zines!! Super honored and I'm hoping I don't get too behind :"D one is for kingdom hearts THAT KH3 HYPE THOUGH and the other two are danganronpa v3! Plus there are a ton of personal arts I wanna work on too,,,, yea I'm feeling behind already lmao _( : 3 _/

hhh what else-- i have a several week trip to Japan planned next month with some friends and I'm super excited! Llama Emoji-03 (Sparkles) [V1] 

and lastly got accepted into Fanime for this year which i'm still really surprised about tbh, will have more details in the future but yeah a heads up if any of you are in the area ovo

this post got a lot longer than i thought so i'll sign off for now!! i think i update more on twitter  about rando life stuff but its also pretty memey, so feel free to check it out if u want?? 

have a nice day Llama Emoji 34 (Sexy Smile) [V2]  !!

  • Playing: Persona 5, Ultra Despair Girls

{CLOSED} Holiday Watcher Raffle!

Sat Dec 23, 2017, 10:43 PM




Edit: The winners have been chosen! Thanks for joining TuT/

Raffle Winners by Fenori

Raffle Winners 2 by Fenori



Hey guys hope you're doing well! Recently surpassed 1700 watchers and I'm really grateful for all the support so far ;; I've been itching to hold a raffle for a long while, and I've recently cleared most of my to-do list so I think it's a good time :"D

To enter:

-Just favorite this journal! You must be a watcher though! New watchers are welcome~
Feel free to share the journal but it's not required to enter this ;v;

Entries will count until 12/29 11:59 PM PST.
I'll be using a random number generator to choose the winners (the favorite number being your entry)!
If this gets to a lot of entries I may add another prize-- :"D

1st place:
One 3 month core membership
+ A colored bust OR a colored chibi 
Examples:
Guu Doodle by Fenori  Nate Comm by Fenori

2nd place: 
A colored bust OR a colored chibi

Btw if you have a twitter I'm hosting a raffle there as well, feel free to join it too! 

I hope you all have a relaxing break whether from school or work, and have a merry Christmas and a happy new year! <3 good luck and have fun~

  • Reading: Golden Kamui
  • Playing: the world ends with you, ultra despair girls

Holiday Mini Print Sale (40% off)!

Sat Nov 25, 2017, 1:57 PM




Helloo hope everyone's having a good holiday season so far ;v;/ I'm having 40% off my mini prints until 12/17! The discount is applied automatically at checkout~ Link is the picture below :"D



Thanks for looking <33



  • Watching: net-juu no susume
  • Playing: drv3, spla2n




Helloo if you're going to be at Sacanime this weekend, I'll be there tabling with my friendo batensan !!! Feel free to visit!! I'll have new and old stock available~
Sacanime Summer Ad by Fenori

If you can't be there but are interested in merch my online shop is open now too, here!
but sigh I might have to look for an alternative now that tictail's going to change soon--

anyway ty for putting up with this sell out post LOLOL


  • Watching: bnha
  • Playing: botw, nier:a and fe: echoes

streamin (OFF)

Wed Jul 19, 2017, 10:47 PM




working on my nier charms!! while im out of home again unable to play the game loL--  feel free to pass by!
www.twitch.tv/fenori

  • Watching: bnha
  • Playing: botw, nier:a and fe: echoes

Updates + Thank you!!

Sat Jun 24, 2017, 2:56 AM




first off thank you again for all the birthday wishes !!!! you guys are the sweetest omg i have such amazing friends and watchers i cant :iconlazycryplz:

Grad Cap by Fenori

so!! life updates!! yep thats my grad cap-- I just graduated college a week ago with a bachelors degree in Microbiology, so uhHH i guess?? im done with school???? maybe hopefully forever????? yea it hasn't really hit me yet lol but currently going to start looking for fulltime work aaaaa Llama Emoji-21 (Speechless) [V1]   preferably in a lab because i do kinda enjoy working in one huhu-- in the meantime I'll be continuing to do some part time volunteer research for the next couple months, so I may open up commissions in a little while to help pay for some expenses quq;;

alsO i was not expecting to get it for a long while but my fam surprised me with a Switch for grad, and so ofc I had to get Breath of the wild and oH MAN IM IN SO DEEP GUYS ITS SO GOOD--
I mean I heard it was amazing but I'd been like, ehh, it's not that high up my priority game list,,, but now that I have it the openness in this game just blows my mind !! the only other zelda game I played was Phantom Hourglass lmao so I'm pretty new to this universe but Im loving it so far ;v; Just taking my sweet time exploring and slowly getting through the main quests hehe. Definitely still need to play the other Zelda classics too--
Oh and now that I'm home I could get around to starting Nier: Automata too!! ALSO GORGEOUS GAME the protags are already precious to me //lies down
tfw want to keep playing games but the more i play the more i want to fan art but fan art = less time for GAMEomg cry 

ok game rant over for now lol

oh yea the first charms I tried to make came!!! IM PRETTY HAPPY WITH EM MY BOI LOOKS GUCCI  Ezek Charms by Fenorii have a few extras so those'll be for sale if people are interested!

and lastly aaH i can visit anime expo next week as an attendee im excite!! its a bit far so itsa big deal to me :"D gonna try seeing the artists i know hehe,, Anyone else also goin??

that should be all for now! Sorry I'm kind of on and off in activity, arghh I wanna draw but I get distracted so easily, thanks for sticking around T uT)/ I'll continue to do my best though! Hope you all have a nice summer break, or if you're working/going back to school that you still have a nice summer lol Emoji39 :heart:

  • Watching: bnha
  • Playing: botw, nier:a and fe: echoes

SacAnime Winter 2017!

Thu Jan 5, 2017, 2:43 PM




Sacanime 2017 by Fenori

Hey guys I'm gonna be tabling for the first time at SacAnime Winter 2017 this weekend, Jan 6-8 with my magical friend batensan !! Feel free to stop by Table E07 if you're going, I'd love to see you! >o<9

Some buttons I've been working on and a business card of the son, which I'll be giving out as well hehe --

Buttonss by Fenori

Prints of various sizes will also be available (=゚ω゚)ノ these are also just some of the ones I'll be sellin
Prints And Buttons by Fenori

and if theres something you really want but cant make it do not worry! ! I'm attempting to set up an online store as well for the buttons and small prints in the near future ovo unfortunately school starts this monday so lol back to death,

Hope to see you there~! 





aight I kinda want to practice/experiment with chibs more so!! send me some refs!!! They'll probably be kind of sketchy and messy like these

  smoller zeke by Fenori  Ezek Chibo Smol by Fenori 

not sure yet how many i'll do LOL;; gomen ((its not first come first serve tho--!))oh yea i was still gonna do a raffle but i guess this first cuz im in the mood for CHIBS

also i may simplify your characters design a lot if complex huhu

*while supplies last


Edit: Thanks for all the refs guys!! All your ocs are so nice *v* lol ill keep these handy into the future donut expect immediate results

Going on a trip for a few weeks!!

Sun Jul 3, 2016, 7:49 PM




Helloo hope everyones doing well ;7;/

I'm going to go on a family trip to the Philppines tomorrow until the 28th! Haha I know I have a lot of watchers who live there so here's an early hello XD I should have internet some of the time but its gonna be a lot slower so no Overwatch.. probably.... cries But I hope to still draw a bit because it's vacation dangit-- and I'm working on a couple things I wanna upload lol

So yeah if I'm even more inactive that'll be why OTL or maybe I'll still be here a lot because dA has taken my soul a long time ago LOL idk yet//

I'm also excited because on the way there and back we'll be stopping in Japan!!! It'll only be for like 7 hours and probs not enough time to visit Tokyo but AHH ~its happening~

Im also approaching 1k watchers omg bless all of you;;
When I get back, I'll try to hold a raffle so keep an eye out Racing Girl Emoji (Heart shot wink) [V3] 

!! alright see you on the other side of the hemisphere//shot

  • Reading: Blood of Olympus sTILL
  • Watching: ILL WATCH VOLTRON.. SOON
  • Playing: PL v AA, FE:Fates




tagged by nanomori //v\\ 
havent been tagged in a long while so eyy this gon be fun--
also ive noticed this one going around and its fun seeing all these ocs uhu

Rules:
1. Post these rules.
2. Post 8 facts about your character
3. Tag 8 other characters.
4. Post their names along with their creators' avatars


Ezekiel
this nerd rite here
Happy New Years!! by Fenori
{Ref} Ezekiel

I havent posted much about him yet, but I do think about him a lot //cri
i think this helped me think more about him tho so im happy to give him more love Llama Emoji-04 (Pretty) [V1] these are kind of long im sry AND ILL DEVELOP HIM MORE.. ONE DAY
  1. He grew up during the 1920's-1930's in a small town somewhere in America
  2. Took odd jobs like factory worker or paperboy growing up, since he and his mom were relatively poor (not to mention the Great Depression that went on)
  3. His hat, and most of his other garments was made by his seamstress mother; despite their status she tried to raise him best she could, using whatever nice fabrics she could spare for his clothes
  4. His politeness and manners were also firmly instilled into him by his mom, but he is still easygoing and friendly at heart, even if he's sometimes being teased for his strange appearance
  5. Has sensitive skin so he's almost always covered up. Sometimes wears gloves, especially when it's cold out or too much sun, but he prefers to be able to use just his hands 
  6. Touches or tugs at his scarf whenever he is feeling anxious or thinking hard about something
  7. Has an amazing sense of direction, just give him a map and he can figure out how to get somewhere immediately lol
  8. Actually kind of a bad student in school though as he was mostly interested in learning cool things like the world and trains and stuff but instead he has to learn math??? yea he doesnt do well LOL
oki ill tag these peeps!!
  1. che-rrry - ahh umm Sabrina? ;v;
  2. JazzLover5972 - any of yer characters? :'D
  3. Vampian - Arin ovo
  4. AltoLullaby - Lumi ///
  5. zea-bruh - Emm or like any of your mmo charas //D
  6. Mochiaa - Alice, or Laine *v*
lol not even 8 but whatev
you don have to do it tho.. if u dont want to //DD


Painted Sketch Commissions {Closed}

Mon Dec 7, 2015, 1:13 AM




Hii welcome to my commissions journal! Llama Emoji-14 (Say Cheese) [V1] 


Headshots


green eyed cat boy by Fenori  Marinettee by Fenori  meep by Fenori


$10 or 1000 :points: per character

Busts


Detective Lucy Baker, at your service by Fenori  Druid Fin by Fenori
$13 or 1300 :points: per character

Waist-ups/Half Bodies


{CM} Inspiring Project: Apollo Justice by Fenori  Wrestler Commission by Fenori

$18 or 1800 :points: per character

  • Prices are in USD!
  • If your character has a complex design I may charge more

Background


Background Samples by Fenori
  • White or solid colored background comes free (default is solid color)
  • Colored background + some simple elements (lines, shapes, etc, nothing too detailed) is +$2 or +200:points:
  • Additional transparent file is +$1 or +100:points: 

I am best with drawing:

  • Kids to young adult girls and boys
  • Colorful and/or cute characters

I can't draw:

  • Explicit works, fanservice
  • Fetish
  • Old people
  • Super gritty characters
  • Furries

Just send me a comment or note with this form/information:
Commission Type:
Reference:
Personality:
Background: White/Solid/Colored with elements/Transparent
Payment: Paypal/Points
Extra Notes:

Slots:
1.
2.
3.




Some terms of service:

ARTIST
  • By commissioning me, you are purchasing my artist labor only. I retain all copyrights over my work, which include but are not limited to the right to distribute, reproduce or use the image as a sample for self-promotion, unless otherwise agreed upon.
  • If you would like me to not publicly post your commission on any of my sites, please inform me beforehand.
  • I reserve the right to reject your commission proposal without question.
COMMISSIONER
  • Commissioner may make requests for revisions but nothing too drastic.
  • Commissioner may upload the commissioned piece to their sites, but I would appreciate if it is properly credited and linked back to any of my sites.
  • Commissioner may use the commissioned piece for personal use, such as editing and cropping for icons, wallpapers, layouts, etc.
  • Commissioner may not redistribute the commissioned work for commercial use. Feel free to ask if you are not sure.
  • Commissioned work may only be used by the commissioner and those who have the consent of the commissioner to use.


Deviantartist Questionnaire

Fri Aug 7, 2015, 2:34 PM




How long have you been on DeviantArt?
6 years im so old

What does your username mean?

It doesn’t really have a meaning, it’s mostly made up of random letters from my old username FrostPhoenyx because I wanted a nicer name //D

Describe yourself in three words.

Impulsive, absentminded, awko-taco

Are you left or right handed?

Right-handed

What was your first deviation?

The Moon and the Stars by Fenoriok im still kinda proud of this bc I didn’t have a tablet back then

What is your favourite type of art to create?

Colorful art!! Also fan art is too much fun ;;

If you could instantly master a different art style, what would it be?

If it’s a different style maybe those semi-realistic styles because they’re so cool .w. I love love well painted watercolors too though uugh //tries to do digitally llol

What was your first favourite?

Caslean by zazn ; ; 

What type of art do you tend to favourite the most?

I favorite a lot of fan art too loll
But anything that catches my eye too :’D ccolors

Who is your all-time favourite deviant artist?

Uuh I don’t know if I can choose one OTL but I really admire :iconyukihomu:’s art style hhh

If you could meet anyone on DeviantArt in person, who would it be?

Gah I’d be too awk irl for this, but any of my dA frends or inspirations :”D

How has a fellow deviant impacted your life?

Just being inspired in general I guess ;v; There’s something really cool about being able to share art online, being able to reach so many people when it’s much more difficult irl. And you can find so many amazing artists too! I love it ahh

What are your preferred tools to create art?

Wacom tablet and sai or clip paint studio o vo)/

What is the most inspirational place for you to create art?

Maybe in class because I doodle too much LOL
But drawing outside is really nice too! Most of my stuff is at my desk though hah

What is your favourite DeviantArt memory?

Any of the dumb convos I get into on here//shot
Oh yea some years ago I won stressballs from dA because of a Premium contest to draw a cake in Muro and I was like !! Because I secretly always wanted to get those stressballs LOL. We still have them and my bros love them too so yayy XD now it's discontinued though so thats sad ;A;

  • Watching: kyokai no rinne
  • Playing: splatoon + PL vs AA




I got all four of my wisdom teeth out on Monday and it went pretty well actually ;v; most of that day was lying down because pain medicine was making me really dizzy.. I'm doing a lot better now though!! Still eating soft foods, and I finally got to try making sea salt ice cream *7* heres a pic from my snapchat LOLOL pls no judgerino //cries


It tasted pretty good but I think I didnt add enough salt, so it mostly tastes like regular ice cream.. Emoji34  but I'm glad it didnt mess up badly at least ;;; i nerded really hard tho haha

oh yea!! I couldnt go to Anime Expo, but my friend got me some stuff since I was taking care of her guinea pigs while she went so Im really happy ;7; my league waifus.. 

Untitled by Fenori

yeaaaa

I also finally downloaded prof layton vs ace attorney, so I hope to play that soon asdfsdf so exciteexcited happy  first need to finish AA5 bonus case hha

KH 3D is also on the way!!


Hope you guys are having an awesome summer so far too!!! Emoji31 

  • Watching: kyokai no rinne
  • Playing: splatoon + ace attorneyy

Happy! artbook bookmark mini contest~

Sun Jul 5, 2015, 11:59 AM


Happy! Mini ContestContest is closed! Winners will be announced Sunday, July 12.
Deadline: July 10, 2015
Hello, everyone! HappyArtbook is holding a new mini contest! For this contest, you will design bookmarks for the art book, which will go along with the preorder bonuses and will also be available for sale when normal orders for the Happy! art book begins.
**Participating artists may also join the bookmark contest if they like!**
Contest Guidelines:
Theme Description:
The bookmark must portray the idea of what makes you happy or what your definition of happiness is. This can be of a memory, a hobby, an object, or an event. If you are unsure about anything or if you come across any questions while working on your bookmark, feel free to ask!
Dimensions: 2.5" x 6" or 750 x 1800 pixels (must be in portrait orientation)
Format: PSD or JPEG is preferred; 300 dpi, CMYK
*Bookmark will only be one-sided.


this is ending soon but its a cute contest ;u; still finishing my entry at this time pff //late journal entry gomen

its for the Happy artbook :iconhappyartbook: preordered here: www.deviantart.com/users/outgo…

  • Playing: splatoon + kh bbs!!

yess summer + thank you feature!!

Fri Jun 12, 2015, 3:23 AM



yoo what this skins so pretty Hi guys, just got off from college for the school year ;u; i feel i could've done better on my exams but oh welll im glad i can have more time for other things LOL. I am taking a couple of summer classes but it should be a lot more chill xD finally gon get to reading Blood of Olympus and just got Splatoon and /still/ gotta finish kh birth by sleep and then move to dream drop distance so Im pretty excite 'v'd

also hoping that i can get more art done too! I think i've been pretty slow when it comes to that, ima try to push myself to speedpaint more and enter contests or something OTL if i make like 20 fan arts for different fandoms im so sry.. . Also seeing if I can finally get to this personal project of a league comic based on one of my favorite fanfictions so possibly keep an eye for that?? 

oh and I realized I recently that I passed 300 watchers so hi welcome everyone!! QuQ wish i can hug all of u nice ppl srsly where u come from. y u here as thanks i thought i'd do like a feature for rad watchers new/old and cool art friends hehe give dem love sorry if im creeper /shot


all for now i guess, ill have to try doing more features in the future for all the nice art on dA Emoji07

have a nice day!!


  • Playing: splatoon + kh bbs!!

Merry Christmas Everyone!!!!

Journal Entry: Thu Dec 25, 2014, 12:06 AM
And Happy New Year very soon XD wishing a very happy holidays~

To think another year's almost over.. lets keep going and do our best guys Emoji08 at the same time wow i cant keep up lol /// but ye that is all .w.

  • Playing: too many mobile games LOL

gahh anime lawyers ruining my life again

Journal Entry: Wed Sep 3, 2014, 5:27 PM
sorry just wanted to ramble because I just finished Dual Destinies (after also finishing Apollo Justice a couple weeks ago xD) OTL

The game was a crazy but amazing ride, ooomg you gotta play it ;A; it may have been a bit easy, but the story and music and everything's reallly good. Definitely some darker parts @_@ AND THERE ARE ANIMATED CUTSCENES NOW HOMG. So many good plot twists too aaaaaaaa

anyway just gonna talk about the game so yea spoilers i suppose XD ~~


omg, I really liked Clay and he seemed like such a cutie but he's just dead before you can even meet him ;^; The development for Apollo was a nice touch that eyepatch.. looks nice on u Apollo /shot but so many plot threads from the previous game... LIKE MEETING HIS MOM AAHH THAT WAS THE THING I WANTED SO MUCH TO HAPPEN IN APOLLO JUSTICE Q____Q However, on the character ratings, apparently Apollo hit the top of the chart which surprised the creator and that gives me hope that Apollo will get more backstory in the next game yes Yescrying capcom pls

about him actually.. i became a bit of a fangirl but i dont know where to put him on my list, is that kind of weird XD that there are characters that are like "YES ok you are def one of my favorites" and though I really like Apollo and like him the most of the defense attorneys and want to love him, do I put him among my favorite characters now I dont know why I have thoughts like this help Llama Emoji-47 (Pretty Please) [V2] maybe.. if he had cooler hair..../bricked 

Mixed feelings on those voice actors.. mostly I'm sad that Edgey's objection (which was probably my favorite) became this grunt thing and Klavier got really high pitched for some reason XD Phoenix I'm so used to his old objection and voice clips, but it's not too bad; and Apollo seems more or less the same so I'm alright for that.

uhh is anyone else sad you cant investigate everything anymore :C i guess its too much to ask but still, i like examining random scenery like the agency xD The 3d scenes are great though, the town in case 2 looked so pretty *-*

and first time in a while i dont really know what to ship in this game?? Apollo's and Clay's friendship seems really sweet but i think its more towards a bromance for me XD And I think Athena and Blackquill have a great bond going on but I dont know about romance partly because he's like... 10 years older LOL. Apollo and Athena didnt have enough for me to start shipping them, but its not a bad ship I suppose XD And Juniper seems nice but it looks like a one-sided romance hahaha OTL I dont even know lol /fangirl problems. But I'll still hope for an Iris reunion with Phoenix owo

since the time between Apollo Justice and Dual Destinies was what, 6 years? I hope it'll be shorter this time ;__;

Anyway, im still waiting for the AAI2 release but.. slowly losing hope Depressed I'm happy about the PL/AA crossover finally out though *^* Not sure when I will get it, but eventually lol. 

Working on some fan art for the game, hope I can get it done because lately I've been very lazy... Llama Emoji-52 (Worried) [V3] sorry for the long ramble, but I have many feelings about video games i play ok XD 

  • Watching: tokyo ghoul
  • Playing: League

My deviantArt Story

Journal Entry: Thu Aug 7, 2014, 7:51 PM
 I guess I'll join in XD My last dA birthday badge was apparently the 10th one.. LOL. Always wanted to try doing art features too :D

For me, ever since I joined 5 years ago when I was super into Neopets, I always looked to dA as a great way to put my art up. There's not much irl where you can show people your weird fan art except a few friends and family. But online, it seemed like I could show anyone and see what they thought. Seeing other artists and getting feedback from people and friends here also inspired me greatly to improve and create. I really dont know if I would have gotten this far without dA and all the experiences that came with it La la la la  so cheesy i kno pff but rly i appreciate erryone even tho i can be pretty unsocial :iconrazycryplz: 

Anywayy some features of art I really enjoyed recently yeee check em out I am a dummy! 


  • Watching: Free! ES, Tokyo Ghoul
  • Playing: League

whee summer

Journal Entry: Sun Jul 6, 2014, 10:58 PM
Hey guis sorry for not really posting for like.. the last two weeks ^^; Even though I've been off school since like.. mid June I feel even more unproductive artwise OTL Most of my stuff is doodling which I just post on tumblr haha. Especially the art palette meme that's been going around, feel free to make a palette request to me if you want :D I'll probably compile some of the tumblr stuff and put it on dA soon XD

Yeah for the past week I've been super into Pokemon X /totally not late Bear Emoji-33 (Sad) [V2] I just love the pokemon interaction put in :D I may do some more fan art of that~ and wow the Hoenn remake is coming this fall I don know if i can keep up QAQ my first Pokemon game is Emerald so I'm ready for the nostalgia but i am not ready yet LOL

Oh yea so I finally reached Gold in League :iconlazycryplz: thats pretty much my season goal but I may try for plat since there's lots of time til the end of the season :happybounce:  

And in an attempt to try to make myself get something done this summer I signed up for this art workshop thingy online, so I hope to improve :iconanimefaceplz:

Have a nice day Panda Emoji-28 (Hello Hi) [V2] 

  • Reading: The Fault in Our Stars
  • Watching: JJBA: SC, Free! ES, LoK
  • Playing: Pokemon X
2/3 done with my first college year Neko Emoji-14 (Cry) [V1] It wasn't too bad I guess, I do have more free time than when I was in high school though XD More time to waste

I've been trying to cut down on League, which I think is sort of working but that new april fools mode... omg too fun im sorry Mabel pines  Also I'm almost Gold hhhhhh <currently Silver I

Letsee I've been getting slightly more involved in animes partly from the anime club here XD might do more fan art hmm

Oh yea I finally got Pokemon X!! From that nintendo promo~ I'm pretty sure half the time I spent on it so far was on feeding and petting my pokemon OTL As for other games when that kingdom hearts final mix with BBS on playstation comes out I'm gonna soo ready wut  I'm also spending a lot of time in animal crossing too dat april fools event, I falsely accused like half my villagers omg

Anyone do anything for April fools anyway? XD I'm not creative pfff

I've been curious about livestreaming for a while now as well, but not sure how to get started on that and also what I would be doing /prolly gonna be too selfconscious to draw straight/ but it sounds fun though Llama Emoji-05 (Flower Sparkles) [V1] </sub></sub>
  • Listening to: random mixes on youtube
  • Playing: animal crossing